دانلود فیلم جدید دختر شیطان سلام بمبئی

دانلود فیلم جدید دختر شیطان سلام بمبئی, دانلود رایگان سریال جدید با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی حجم پایین به روز, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم جدید دختر شیطان سلام بمبئی

پنج شنبه 16 آذر 1396
18:32
فیلمباز

دانلود فیلم جدید دختر شیطان (سلام بمبئی 2) 1080p, دانلود رایگان کامل فیلم جدید دختر شیطان (سلام بمبئی 2) با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم جدید دختر شیطان (سلام بمبئی 2) سینمایی ایرانی ساخته قربان محمدپور بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip جدید

 فیلم دختر شیطان

دانلود فیلم دختر شیطان

 

من که تو را دارم، چرا ادعا نکنم که داراترین مرد دنیا هستم؟ و من که با تو تا بدین درجه از بزرگی رسیده ام، چرا مغرور نباشم؟ من غرور مطلقم! آیدا! و افتخار من این است که بنده ی تو باشم. ... اول تیر ماه چهل و یک شش صبح از نامه های "احمد شاملو" به آیدا کتاب: مثل خون در رگ های من برچسب‌ها: اشعار احمد شاملو، نامه های احمد شاملو به آیدااهم. احمد تو گرگان [آذر شهر] اول دی ماه ١٣٤٢ از نامه های "احمد شاملو" به آیدا کتاب: مثل خون در رگ های من برچسب‌ها: اشعار احمد شاملو، نامه های احمد شاملو به آیدا، نامه های عاشقانه، کتاب مثل خون در رگ‌های من 2 نظر | توسط: نیما سه‌شن 8 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 07:42 ق.ظ آیدا در آینه چه گونه خلق ش

سلام بمبیی 2 (دختر شیطان) - salaam bombay II سال ساخت: 1396 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود نویسنده و کارگردان: قربان محمدپور | تهیه کننده: کمپانی پوجا فیلم

اسامی بازیگران دختر شیطان دو بازیگر مرد اصلی فیلم ایرانی و سایر بازیگران از بالیوود انتخاب خواهند شد. محمدپور همچنین قرار است با آیشواریا رای ملاقات کند و درباره حضور این فوق ستاره سینمای هند با وی گفت وگو کند.

خلاصه داستان دختر شیطان: سری دوم سلام بمبیی ادامه بخش پیشین نبوده و داستان یکی از بچه های ابلیس است که نمی خواهد راه پدرش را ادامه دهد. از سویی خداوند برای پذیرفتن توبه این دختر شیطان شرط می گذارد تا وی به زمین رفته و به یک انسان بیگناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین شده و دنبال یک آدم بی گناه می گردد… .

خبرهای جدید از دختر شیطان پروانه ساخت فيلم دختر شيطان (سلام بمبئى 2) داده شد. / 10 تیر 96 این فیلم بهمن امسال در بالیوود و شهر بمبیی ساخته می شود. تعدادی از عوامل پشت صحنه فیلم به تازگی انتخاب شده اند. / 13 تیر 96

تاریخ اکران دختر شیطان 1397. 

 

 

 

 

دانلود فیلم دختر شیطان